28 December 2010

Tag friendly blogger award by Coklat Mizi

wah2...
kami kena 2 tag award yg sama...
kononnya kami ni blogger frendly la kn...
hahaha...frendly ke??

Beliau yg telah menge-tag kami adalah:
(Dark Chocolate..Dark tu biasanya memberi maksud evil dan jahat...hahaha...gurau2 je)
dan


Pendapat tentang blog Cik Coklat

Melihatnya menjadikan kami lapar...
nak coklat...nak coklat...
apa leh bwt...
blognya bertemakan coklat...huhu


Pendapat tentang blog En Mizi


blognya simple tapi gempak ...
sgt bagus sbb contain tidak terlalu loaded (xberat)
dan banner tu bwt sndiri yer...
dan budak tu sape la dia ek...
jd model lak...haha


Tempat yang paling nak lawat

seperti biasa...
kami nk gi ke angkasa lepas....
slps dr. sheikh Muzaffar jd angkasawan malaysia pertama,
kami nak jadi angkasawan kedua...
kuang3....
paling dekat nk gi bulan...
jauh sikit marikh....
hehehe....

3 Perkara tentang diri sendiri

Seorang budak hingusan..hahaha...
masih belajar...
seorang yg agak sengal....
dan juga pemalu...


nak tag ni:
Cik Coklat
En Mizi
org lain juga di-tag yer.....

5 comments:

Dark Chocolate said...

ooo, kutuk cik coklat err ?hik3..
perghh, ape hal g tag cik coklat lagiiiii..tkmo buat ar..hahahaaa..ngenat ar nik ni.

nikamir said...

hahaha...
sila jwb no 1 sahaja je....
jwb kt sini je....


Generated by:
Kami Pemalu

Dark Chocolate said...

hahaha...kau ni memg ar nik..
emm, eh2 bacground hitam ke ni? cik coklat tk salah tgk kn ?
cm best ar plak..
hahaaa

..ok2..simple dn best ar nk bce..tp masih tk faham, kenapa guna KAMI. kih3

ANATI SOKI said...

anat kenal en mizi!! hehehe.. congrats for the awrd!! hehehe.. anat fllow mellow kamu ye!

MiZi said...

oit anat.. senyap senyap sudaaa.. hahaha.. kang saya penyek idong kamu kan haaa...

apa pun nak ajak nik mai tgk benda untuk nik.. hahaha

http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/macam-mana-ni-ek.html