Pages

10 November 2011

Lawak Lagi!!! Jom Bunuh Setan

Lawak Lagi!!! ( 21 tahun ke atas sahaja )..Jom Bunuh Setan bukan Seth Tan



Salam. hye kawan-kawan..ni antara cerita lawak tahap cipan tanah yang pernah aku baca zaman-zaman aku remaja dulu ...zaman-zaman tahun 2006 macam tu..zaman aku keje kilang perodua kat Rawang...Korang kompom gelak la bila baca kisah ni hehe...bagi yang dah baca x pe korang layan la lagi sekali ye...bagi yang belum baca kompom korang gelak sakan...cerita ni tiada kena mengena dengan sesiapa sama ada yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia....


Seorang lelaki berusia lima puluhan tahun baru sahaja kematian isteri akibat penyakit kronik. Kemudian datang beberapa tawaran dari orang tertentu menawarkan beberepa perempuan untuk dijadikan isteri baru dan teman hidup barunya. Alasan mereka beliau perlu berkahwin semula memandangkan anak -anaknya sudah besar malah tinggal jauh di Bandar dan tiada orang yang akan menjaga makan, minum, sakit, pening si duda itu.

Setelah meminta tempoh dan berfikir sedalam- dalamnya dia pun bersetuju untuk berkahwin.
Selepas memilih dan beberapa orang calon isteri yang ditawarkan oleh orang kampong maka dia pun berkahwin dengan seorang perempuan yang agak muda berusia dalam lingkungan dua puluh lima tahun.
Selepas majlis pernikahan mereka pun hidup bersama seperti pengantin baru yang lain.... ...
Isteri barunya sering ke surau pada setiap petang khamis mengikuti kuliah agama yang sering diadakan secara mingguan dengan pesyarah jemputan yang diundang khas mengajar agama di kampong tersebut.

Suatu petang selepas pulang dari kuliah agama di surau dia menceritakan apa yang didengarnya dalam kuliah tersebut. "Abang, abang nak tau tak, ustaz kata bila suami dan isteri itu bersatu/ bersetubuh kannn abang kann dengan cara yang betul dan menjaga syarat yang betul maka pasangan tersebut akan mendapat pahala sama seperti membunuh 10 ekor atau beberapa ekor syaitan". Kata si suami "yerr kerr. Tak apa malam ni malam Jumaat, masa yang sesuai utuk bunuh syaitan kann, betul tak sayanggg" sambil ketawa. Isteri hanya tersenyum panjang.

Selang dua hari kemudian, siisteri berkata "banggg, jom kita bunuh syaitan... bang". Si suami tersenyum panjang. Selang dua hari kemudian, si isteri berkata "banggg, jom kita bunuh syaitan... bang". "tak pe...tunggula malam". Esoknya si isteri berkata "banggg, jom kita bunuh syaitan... bang". Si suami diam sambil
mengangguk lemah. Esoknya siisteri berkata "banggg, jom kita bunuh syaitan... ".
Si suami tiba - tiba marah dan berkata ..........


"Ayang nie nak bunuh syaitan ke nak bunuh abang!!!" 


kah kah kah lawak x lawak x...??


source: unknown

No comments: