07 December 2010

Malang Tidak Berbau

pada suatu hari...aku dalam perjalanan nak balik dari kampus...
aku berhenti pada satu trafic light merah...
tiba2 ada sebuah kete gen 2 memecut laju (kt sebelah aku je tu)...
agak2 dia naik lebih 100 kmj jgk tu.....

aku teruskan prjalanan aku xlama lps gen 2 td....
300 meter kt depan,aku nmpk ada kete excident...
tgk2,kete yg tadi naik laju masa kt trafic light....

aku stop nk tlg selamatkn diorg keluar dari kereta....
sape tahu kn apa nk jd masa kita drive tu...

aku agak nsb baik diorg pakai seat belt masa tu...
kalu x mmg parah la....


P/S: ayat mcm keling je...adehai...
Hati-hati di jalan raya...
kalu naik moto,pakai helmet dan ikat.
kalu naik kete,jgn lupa pakai seat belt xkira kt depan atau belakang.

kete ni aku agak terseret xkurang 10 meter slps terbabas

remuk habis

Gen 2

Driver (baju kelabu) pak arab dgn kwn dia cedera ringan je

2 comments:

Nur Afiqah Abu Samah said...

fuy0o!!~ hancur beb!!~ adessss~

nikamir said...

haha...mmg hancur pon..n yg paling nasib baik dia xlanggar aku masa kt trafic light...