Pages

28 December 2010

Soalan Cepu Platinum?? layanz...

Terima kasih kpd pemilik pc (gc nvidia geforce) yg tlh tagged kami...
kami jwb ni dgn penuh tekun n ikhlas....

1. Apa benda yang penting dalam hidup korang?
well..soalan ni jgn ditanya...
hahaha...
msti la jwpnnya mkn....
mkn smpai gemok...
hahaha...

2. Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
Duit sndiri??
duit jpa tu kira duit sndiri ke?
kalu iya la kn,last skali belanja wt beli tiket bas...
dari melaka ke kota bharu....
nk balik cuti....

3. Dimanakah korang melangsungkan perkahwinan korang? dan apa temanya?
Belom kawin lah...
cmna nk jwb soalan nih....

4. Adakah korang tengah bercinta sekarang?
lebih kurang mcm tu la...

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
berapa lama?
yg ni mcm kontrak cinta lak kn...
ada jangka masa lg tu...

6. Dimanakan korang selalu jumpa dengan kekasih korang?
 on phone n kt muka buku...

7. Novel/Buku/Majalah yang terakhir beli?
dah lama kot yg terakhir tu...
lupa daa...
tp buku tu buku komputer dari luar mlaysia...
majalah pc.com kot....

8. Nama penuh korang?
 nama penuh sy ialah Kami Pemalu...
hahaha....
nnti2 tukar nama lain lak....

9. Antara mak dengan ayah? Mana lebih rapat?
 kadang2 mak...
kadang2 ayah...
biasanya mesti la mak kena lebih sikit...

10. Namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
 kami nk jumpa spiderman...batman..
dan juga man man yg lain...
hebat diorg nih slalu lwn org jahat...
hahaha....

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
Tidak...
slalu mtk tolong machine basuhkan...

12. Dimanakah tempat betul2 korang nak pegi?
marikh...zuhal...pluto...
kalau la dpt gi kn...

13. Pilih satu, Peluk or Cium?
zzzzzz

14. Bagitahu 3 benda tentang orang yang beri tag.
jgn kacau dia ni...skali dia marah,kn kena tkwndo kick...mati korg....
kalu naik moto n jumpa dgn dia,jgn tegur...kn dia langgar korang....xpsl2 dpt cuti nnti....
lg...kalu bab makan,xnk la lawan dgn dia...surrender awl2....
kuang3.....

15. 5 benda yang paling disayangi dalam hidup.
benda yg dpt guna hasil sndiri...byk kot...mls nk list....

16. Lagu yang korang paling suka dan selalu dengar.
Lagu kt radio...
semua dgr je...
universal....
jd xda la nk gaduh2 dgn geng indie,metal,half metal,rock...
semua boleh kawan....hahaaha

17. Bila tarikh lahir? dan kat mana korang sambut tahun lepas?
6 Disember 2010, 10.13 pm
1st entry post...hehe

18. 5 rakan blogger yang korang nak tag.
nk tag semua org....semua org kena jwb...
langsam je semua.....

11 comments:

iszieylyanziy said...

hahaha,,besday blog erk,,ngee

nikamir said...

hehe..iya...besday blog...
xpa jgk tu kn....
ikhlas....
hehe...


Generated by:
Kami Pemalu

Dark Chocolate said...

hahhaahaaa.....mkn sampai gmok ???

laskar rainbow said...

belanje r makan...ada dpt duit dri JPA kan;DD

nikamir said...

coklat: mksdnya mkn utk membesar...hehe..kalu kecik2 senang kena buli...hahaha

pelangi:dpt jpa pon xcukup nk wt blnja 1 sem....kos sara hidup tinggi...harga minyak naik,harga gula naik...mcm2 naik....hehe


Generated by:
Kami Pemalu

Nur Afiqah Abu Samah said...

adoyla amir oiii...
mekasihla diatas puji-pujian yang kau beri tu kn...
ak tau puji2an tu ikhlas dari hati...
sesungguhnya kaulah sahabat yg paling baik ak penah jmpa mir...
*siap ko!* >:(

nikamir said...

sama2 saja...
biasa...xkn la ko xknl aku kn....
hahahaha....

Generated by:
Kami Pemalu

MiZi said...

pergh!! terbaik la soalan!!

http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/aktiviti-mizi-lepas-kerja-28-dis.html

Nur Afiqah Abu Samah said...

haha... ye~ da kenal sgt!
da masak!! hahaha...;p
ape lg mizi~ jawabla soalan2 tu~
hehehe... :)

lea said...

Adakah korang tengah bercinta sekarang?
lebih kurang mcm tu la...

wah3 :P

nikamir said...

lea:ecece...knapa la tu yer....