Pages

04 January 2011

Bloglist istimewa untuk blogger baru

Thanx to Miss Chocolate untuk tagged ni....
lain kali jgn kasi tag je,kena kasi keropok skali yer...
hehehehe....

Assalamualaikum w.b.t

Faris telah tag aku untuk ini . Dan ya, aku sangat berbesar hati untuk join bloglist ni. Sebab dah nampak terang-terang follower aku tak sampai 300 pun. Tapi apa-apa pun, tujuan sebenar nak join bloglist ni bukan sebab nak kumpul follower semata-mata. 

Aku berharap akan ada lebih ramai blogger yang sudi baca entri-entri yang aku buat. Hehe. Maka secara automatik aku akan lebih bersemangat untuk terus blogging. Kepada yang nak join jugak, bolehlah tekan kat gambar ni yer. 

2 comments:

Dark Chocolate said...

haipp. nape copy bulat2 ayat tuhhh. pemalas errr...hahah

nikamir said...

ler...xpa la copy bulat2 pon...ehehe....
ada letak link lg tuh...
promote2....